Govorice v podjetju:
komunikacija v času hitrih sprememb
Govorice v podjetju:
komunikacija v času hitrih sprememb
V sodobnem času nastajajo nova podjetja, se preoblikujejo, povečujejo oz. zmanjšujejo obseg poslovanja ali pa celo prenehajo poslovati. Te velike in pogoste spremembe na tržišču pa imajo pogosto močan vpliv na zaposlene v podjetju. Ljudje so negotovi glede prihodnosti. Če formalne oblike komuniciranja v organizaciji ne delujejo pravilno, se začnejo širiti govorice, ki naredijo veliko škode. Motivacija zaposlenih in produktivnost dela se zmanjšata. Ljudje, ki jih ne obveščamo o dogodkih in njihovih vzrokih, si stvari napačno razlagajo. Če zaposleni izvedo za strateško spremembo v zvezi s svojim podjetjem iz časopisa namesto od svojega šefa, potem nastopi strah. Zaradi negotovosti lahko začnejo odhajati najboljši kadri. Ta videoprogram nam pokaže, kako naj menedžerji in vodje obvladujejo učinkovito komunikacijo v času velikih in hitrih sprememb; kratko, jasno in predvsem redno.
Ljudje, ki jih ne obveščamo o dogodkih in njihovih vzrokih, ustvarjajo govorice v podjetju.