Tretji dan – tema:
ORGANIZACIJA ČASA IN AKTIVNOSTI
Tretji dan – tema:
ORGANIZACIJA ČASA IN AKTIVNOSTI
Upravljanje s časom je ključnega pomena, tako za najvišje vodstvo podjetja, kot tudi za vodje na nižjih nivojih, tehnologe, referente, politike, starše… za vsakogar, ki želi doseči maksimalno produktivnost v svojem poklicnem in osebnem življenju.
Uspeh v življenju je zelo redek. Uspeh v poslovnem svetu pa še bolj. Manj kot 5% ljudi v poslovnem svetu doseže svoj polni potencial. Velika večina jih dela pod svojimi zmožnostmi. Razlog za to je v slabi izrabi časa. Upravljanje s časom je izjemno pomembna veščina za doseganje uspeha – ne samo v poslovnem svetu, pač pa tudi na vseh ostalih področjih življenja.
Neorganiziranost lahko povzroči stres, izgorelost in posledično razne bolezni, nezadovoljstvo, pozabljanje, izgovarjanje, slabo opravljeno delo, zamujanje pri rokih, konflikte, slabe odnose s sodelavci in strankami, izgubo poslov, izgubo delovnega mesta, pomanjkanje prostega časa, premalo časa za otroke, zakonca (družino), šport in rekreacijo, …
Koristi, ki vam jih lahko prinese naša delavnica se bodo kazale v boljšem vodenju in delegiranju, večji motiviranosti zaposlenih, v napredovanju in posledično tudi večjem zaslužku. Navsezadnje, imeli boste občutek, da obvladate vsako situacijo v vašem življenju, imeli boste večjo samozavest in postali boste bolj zadovoljni.
– v delovnem času in še
– popoldne v prostem času